Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Suggestion of the Marketing Strategy of Chinese Students’ Acquisition
WU, Changli ; Chládek, Libor (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Chinese students’ acqusition in universities in the Czech Republic has expanded considerably in the recent years. However, Brno is a city which has competitive advantage of education, in term of the result of recruiting students in China does not match with these educational resources and reputation. And key issue how to make the proper and effective market strategy is becoming a crucial task for Brno University of Technology. The primary research and secondary research will be conducted, the author will use the macro and micro environment to analyse the topic background. Diploma thesis will critically analyze the education cooperation between China and the Czech Republic from the perspective of presentence and the possible opportunities to improve the current situation too.
Podnikatelský plán společnosti zaměřené na prodej outdoorového vybavení ve Zlínském kraji
Cabák, Erik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro založení společnosti zaměřené na prodej outdoorového vybavení ve Zlínském kraji. Teoretická část zahrnuje bližší popis podnikatelského procesu, použité analyticko-výzkumné metody v rámci plánování a samotnou strukturu podnikatelského plánu. Analytická část obsahuje aplikaci vybraných analýz podnikatelského prostředí a vlastní primární průzkum u potenciálních zákazníků s cílem validace myšlenky a identifikaci klíčových faktorů pro následné zhodnocení a výběr tržní strategie. Návrhová část obsahuje zvolenou strategii a obchodní model, který je rozpracován do dílčích části podnikatelského plánu.
Podnikatelský plán společnosti zaměřené na prodej outdoorového vybavení ve Zlínském kraji
Cabák, Erik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro založení společnosti zaměřené na prodej outdoorového vybavení ve Zlínském kraji. Teoretická část zahrnuje bližší popis podnikatelského procesu, použité analyticko-výzkumné metody v rámci plánování a samotnou strukturu podnikatelského plánu. Analytická část obsahuje aplikaci vybraných analýz podnikatelského prostředí a vlastní primární průzkum u potenciálních zákazníků s cílem validace myšlenky a identifikaci klíčových faktorů pro následné zhodnocení a výběr tržní strategie. Návrhová část obsahuje zvolenou strategii a obchodní model, který je rozpracován do dílčích části podnikatelského plánu.
Suggestion of the Marketing Strategy of Chinese Students’ Acquisition
WU, Changli ; Chládek, Libor (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Chinese students’ acqusition in universities in the Czech Republic has expanded considerably in the recent years. However, Brno is a city which has competitive advantage of education, in term of the result of recruiting students in China does not match with these educational resources and reputation. And key issue how to make the proper and effective market strategy is becoming a crucial task for Brno University of Technology. The primary research and secondary research will be conducted, the author will use the macro and micro environment to analyse the topic background. Diploma thesis will critically analyze the education cooperation between China and the Czech Republic from the perspective of presentence and the possible opportunities to improve the current situation too.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.